19 November 2006

Museums and the web 2007 i San Francisco

Neste Museums and the web konferanse er i San Francisco. Har du tenkt deg dit Hanna?

Det var veldig bra i Albuquerque. Det er selvfølgelig alletiders å få servert så mange eksempler på museumswebløsninger over veldig kort tid - og turene var spennende. New Mexico og ørkenlandskapet, adobe husene. Jeg var også på noen gode workshops, blandt andet et management kurs (jeg ved ikke hvor meget det har hjulpet...:-D ) og et med papir-"prototyping" - en billig måte å teste websider på i forhold til brukere.

1 comment:

Hanna said...

Jeg kommer meg nok ikke dit til neste år, siden jeg ikke har noen sponsor for tiden... :-)

Men mye av informasjonen kommer ut på nett etter konferansen, gjør den ikke? Selvom det selvsagt ikke er det samme som å være der! Akkurat som museer og websider? ;-)